Tehokkaampi ja nopeampi rekrytointiprosessi kehittää työnantajamielikuvaa.
Rekrytointiprosessia on mahdollista tehostaa kehittämällä henkilöstöhallinnon ja esimiesten keskinäistä yhteistyötä sekä tarkentamalla ja selkiyttämällä edellisten rooleja ja vastuita. Vastuualueiden selkiytyessä rekrytoinnin eri vaiheissa, prosessin hallinta helpottuu ja nopeutuu. Tällöin ketterä ja läpinäkyvä prosessi näyttäytyy työnhakijalle positiivisena, mikä vaikuttaa työnantajamielikuvaan. Pyydä meidät paikalle, kerromme parhaista käytännöistä ja sovitetaan se teidän toimintaan.
Parhaat rekry käytänteet osaksi yrityksesi vakiintuneita toimintoja.
Rekrytoinnin ja henkilövalinnan kautta yrityksen osaamisen kehittäminen saa alkunsa. Oikean henkilön osaaminen ratkaisee. Rekrytointiprosessi on myös vuorovaikutteinen tapahtuma, jonka aikainen suunnitelty rekrytointiviestintä mahdollistaa paremman asiakaskokemuksen hakijalle.
Katso tästä rekrytointipalvelumme .
Esimiestyö asiakaskokemuksen lähteenä
Useissa kotimaisissa ja kansainvälisissä tutkimuksissa tyytymättömyys työpaikalla johtuu huonosta esimiestyöstä. Oli niin tai näin, meidän näkemyksemme on että jokainen organisaatio voi kehittää esimiestyötään ja siten lisätä työpaikan hyvinvointia. Työtyytyväisyys, henkilöstön sitoutuminen ja työssä voimaantuminen ovat tulosta hyvästä esimiestyöstä. Katso ajatuksiamme asiakaskokemuksestamme lisää Täältä.
info@resopti.fi +358 40 9002243
RESOPTI HENKILÖSTÖPALVELU OY
Kappelitie 6 B FI-02200 ESPOO www.resopti.fi Puhelin: + 358 (0)40 900 2243 Email: info@resopti.fi